13.10.10

Overnattinger sesongen 10/11
Sesongen nærmer seg og det er forlengst bestilt overnattinger til dere på de viktigste nasjonale rennene. Her er en oversikt over det som er bestilt.

27.11-28.11 Gålå BUL-sprinten
Gålå - 2 hytter

4.12-5.12 Meråker NC sr
Bo hjemme?

16.12-19.12 Savallen NC sr + VM-mønstr
Leiligheter

5.1-9.1 Liatoppen NC jr
Øen turistsenter

14.1-16.1 Surnadal NC sr
Vårsøg hotell

26.1-30.1 Steinkjer NM sr
Jegtvollen

9.2-13.2 Beitostølen NC jr og sr
Hegge leiligheter

11.3-13.3 Selbu NM jr
Bo hjemme

11.3-13.3 Voss NC sr
Park Hotel Vossevangen

24.3-27.3 Tromsø NM del 2 + NC jr
Scandic hotel

Jeg trenger nå en rimelig oversikt over hvor mange plasser vi trenger. På alle NC og NM regner jeg med at landslaget, kretslaget og alle teamene unntatt team NTNU ordner overnatting til sine utøvere.

Det jeg trenger nå, er en oversikt fra deg over hvilke steder BYÅSEN skal ordne overnatting for deg, og om du skal ha med deg noen. Send mail til meg på toldervo@online.no snarest. Jeg kan ikke garantere plass til dem som ikke melder behov. Jeg skjønner at det ikke er mulig å si noe helt sikkert ennå, men gi meg likevel beskjed hvor du planlegger å stille.

Tore O

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar